Ja frånvarande har jag varit....

Men så är det när man har så mycket att ta tag i.. Vi väntar fortfarande på dollys lilla krabbat som tyvärr inte kommit....
Hur lång tid kan det ta? Är det något jag hatar är det att vänhta för finns det något tråkigare... eller ett bra citat som alida sa en gång det är bättre att vara sen än att få vänta haha så klockrent sagt!!!!

Ja idag har det gått undan nyss ringde mamma och sa att hon hade köpt två hästar som kommer i helgen... jag som inte ens visste om att vi skulle ha tillökning mera än dollys föl men tydligen kommer det en till häst hit senare i vår..

Kul med många hästar på gården i alla fall... önskan är väll bara att om allt går väl så att vi kan behålla fölet... allt kan hända!!!!

 I Morgon är det fredag  så då kommer äntligen min prins hem så det ska bli skönt... Till helgen vankas det kalas för hela slanten....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0