Nu har jag nog vuxenpoäng så att jag kan räknas som vuxen?!

Har blivit så vuxen nu förtiden... ihelgen var det att väcka christoffer vid sju ut med maxen och sen vid åtta åka till ica handla god frukost och fixa ICA kort .. Det säger jag många plusspöäng på vuxen skalan för mig. Sen bar det ut på stan för att köpa blommor till våra fina vaser ( ja ni läste rätt) ok hamna i en spelaffär för christoffer hade något han var tvungen att köpa till sin xbox. SEn hem och vila lite innan det bar av till Donken för att äta med bästa bettan och joel. Skulle bli social och ge mig iväg till bettan en stund på lördagskvällen men har blivit så vuxentrött att jag somna och sen titta lite på tv innan vi somnade ifgen ;)

Idag var det sovmorgon till kl 8 innan det var dax för en god frukost med stekta ägg och hempressad juoce ( nyttigt som tusan) Sen ballade mitt vuxen beteende  all världens väg så jag somnade i sängen igen men vaknade med ett ryck när Eva-Lena och Jan kom förbi... Tusan jag som lyckats bra med mitt vuxenliv haha... Sen blev det hundkurs och god middag innan det var dax att christoffer skulle åka till stora staden igen...Tusan tur att jag har bettan att leka med hela veckan!!! Ska nog sluta med mitt hurtiga vuxenliv och bli lite roligare igen... lagom vuxen för mig räcker och det är jag redan....

Dagen bästa: Idag sparkade Dollys föl i magen för första gången... Hoppas allt kommer att gå bra så vi har en söt lite krabat i sommar ;D

Nu ska jag gå och titta när mor och lillasyster Alma tränart pelates och ska nog själv ta ett träningspass på maskinen ;) Man kan ju försöka ett tag med beach 2008 även fast det alltid lyckas rinna ur sanden alldeles för tidigt jaja det är väll min diciplin som måste få bättre styrka hahha


Imorgon blir det bettan och jag som ska leka (åhhhh)... vi ska besikta min röda fara så vi lära få ha väldigt urringat och korta  kjolar för att den ska gå igen .... hoppas bara att vi inte får en kvinlig besiktningsman för då är det kört.... om hon inte är lesbisk ( det får vi hoppas på annars har vi frusit i vårea kläder alldeles i onöda) Funkar inte det då tar vi hårda tag med JOel eller hur betty hihi


Kommentarer
Postat av: Jannike

vuxenpoäng är underskattat! :)

2008-03-09 @ 19:14:45
URL: http://iingensoldat.blogg.se
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-03-09 @ 19:18:25
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Anonym

tråkigt

2008-05-05 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0