Jag har bestämt mig att efter sommaren ska jag upp i sadeln på Dolly igen...

Det spelaringen roll hur många värktabletter jag ska äta eller hur orörlig jag kommer ligga i vår säng.... det är bara ett måste!!!!!! För jag längtar ihjäl mig på att få träna Dolly  och mig själv ordentligt igen.. Det är bara en himla lång väg att vandra... Jag ska klara det !!!  Känner mig fruktansvärt peppad på livet igen.. så mycket som jag har missat men som ska tas igen så fort jag kan!!!!

I dag är det fredag vilket betyder att Christoffer kommer hem till mig igen... eller jag ikväll har niklas och robban fått låna han ;) Tänkte att jag skulle vara snälll att dela med mig haha... Har också varit duktig att beställa litteratur till skolan som börjar snart *yippi*... fast det svider i fickan när man ska betala allt... det är tur att man har ett så fett studielån att leva på...*not*
Nästa vecka bär det av till huvudstaden för att få träffa gamla vänner som jag saknar såååå... Ska bli himla roligt och skönt att komma från örebro ett tag. Trivs ju som sagt bra uppe i stockholm så det blir nog kanon dagar.

Dagen har också bestått av en långpromenad med Maxen men som slutade vått när max hoppade i svart ån till min stora förvåning. Vad ska man säga ?! Max är en hund med en alldeles egen personlighet. Härär som en liten bäbis, fast skäggig och lockig hihi... Skulle inte klara veckorna utan min lillprins ;)

Har samlat poäng innan helgen med att städa, diska, tvätta.... ja så nu är det bara maten som ska lagas sen är att färdigt till min rörmokare kommer hem :)

Helgen bjuder på middag hos Eva-Lena och Jan. Sen får vi se vad som hittas på men som sagt allt löser sig .... :D



Kommentarer
Postat av: Niclas

alla gillar en rörmokare!

2008-01-13 @ 01:44:23
URL: http://dirtydick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0