Äntligen ett nytt år att se fram emot....glöm 2007 med alla problem!!!

2007 har inte bara varit dåligt utan även hänt mycket roligt men 2007 var bara inte mitt år... så nu blickarjag fram mot 2008 med glädje och mycket förväntningar.. Än så länge håller 2008 mina förväntningar....

Roliga saker under 2007
*Träffa manen i mitt liv. Älskar dig!
* Fick turen att lära känna Bettan.
* Dolly är dräktig
* Sambo med Christoffer
* Kom in på sjuksköterska.

Tråkiga saker under 2007
* Jag fick ge upp ridningen.
* Jag blev sjuk
* Sämsta kalla sommaren
* Amadeus gick bort.
* Har lyckatsbli otränad och tjock.
* Krockade min bil ;)


Mina  mål under 2008
* Ta tag i mitt utseende och bli smal.
* Att det ska gå bra på sjuksköterskaprogrammet.
* Att jag ska komma till ro med mig själv.
* Leva mitt liv med christoffer.
* Skicka julkort

Ja vi får se hur det går med allt men en sak är säker! Hoppet är det sista som överger en!!!!!!!!!!!!! God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: yasmine

lycka till med målen 2008:D:D

2008-01-02 @ 19:26:03
URL: http://www.sveaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0