Vänner

Mina vänner är underbarast i hela världen. Nu när jag skulle flytta till Italien kanske blev jag nerbombad med telefonsamtal, sms, msn mm med texten " Stanna inget blir sig likt eller roligt utan dig" Blev oerhört glad över att jag får chansen att umgås med dessa riktiga vänner. Jag är inget utan er det ska ni veta. Mina dåliga skämt blir inte bra utan erat skratt eller roliga kommentarer. Älskar er alla ni förgyller mitt liv och jag skulle inte villja leva en sekund utan alla er!
 
Nu ska jag satsa på att bli frisk så jag kan gå till skolan imorgon men känner mig faktiskt sämre nu än imorse :( men te och lite tabletter brukar göra susen) ;)  Blir en tur till stockholm ihelgen hoppas jag i alla fall... men än är allt oklart.


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Där satt den. Vi ses vid nästa tillställning är inte du där går jag hem.

2007-09-19 @ 23:54:34
Postat av: karin

du får göra som du vill Mois! men jag tycker om att ha dej i örebro =D
kramis karin

2007-09-20 @ 08:51:34
Postat av: Niclas

vem ska vi då umgås med om du flyttar? ingen som våldgäster en, ingen som har sönder ens grejjer, vore inte samma sak utan dig =P

2007-09-20 @ 15:29:18
URL: http://dirtydick.blogg.se
Postat av: yasmine

du ska flytta till italien?!?! då blir ju vi typ grannar;P haha fan va coolt, va ska du göra där?

2007-09-21 @ 10:04:37
URL: http://www.sveaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0