Synd om mig

Idag är det min tur att lära känna viruset. Är genomförkyld, ont i halsen och troligtvis öroninflammation... Detta är en som jag inte vill träffa på men idag kunde jag inte gömma mig längre. Duktig som jag är drog jag mig upp i sängen och cyklade till skolan eller snarare oset, där vi tillbringade dagen med att studera fåglar, växter samt små kryp. Det sist nämda blev jag och bettan helt faccinerad av så läraren fick dra upp oss ur vattnet för att äta lunch. Vi delade på arbetet bra! Bettan letade och jag fångade in de små liven. :D teamwork vill jag lova!!! :D Sen eldade Bettan upp min strumpa och jag sov middag på en bänk.. Rolig dag även fast jag frös som .... vill jag lova!


Blev uppringd och frågad om att flytta ner till ITALIEN. Just idag av alla dagar då jag vill blunda för allt, fick dessutom förrfrågan om att jobba extra på ett annat jobb. Populär idag vilke är roligt men orkar inte bestämma mig idag över hur jag ska göra!!!!!!

Nu ska jag krypa ner i min säng med Max och drömma sött och bli FRISK!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0