Söndag igen och regnit väder

Idag har varit en liten seg dag men hade tur att få dela den med Martin. Va så skönt att inte göra någonting. Igår var det fest som gällde, var roligt men jag var lite jobbig med mina plastglas, Stackars Martin. Du är en ängel ska du veta! Synd bara att det blev som det blev idag men även den lysande solen har sin fläckar eller har jag kanske fel... Jag lyckades nog vara med på de flesta bilder (typiskt mig) jaja man måste bjuda på sig själv också ;D Fick chansen att sminka"Dolly" ( fint smeknamn förresten). Vilken pingla han blev, kanske ska göra karriär inom detta område. Någon mera kille som ville ha målade naglar eller smink säg bara till *skratt* Förresten tyckte vakterna på frimis att Dollys nagelack var jätte tjusigt när dolly stolt visade upp det för alla som ville titta *söt han är* :D Hoppas Karin mår bättre idag kännde mig så elak mot henne! Jag är så tacksam och stolt för att jag har fått chansen att bli din vän. Ingen dag blir sig lik när vi är ifarten men roligt det har vi garanterat!

Jag börjar känna mig lite gladare nu men saknar Martins sällskap men hoppas vi kan ses snart igen och då lovar jag att jag ska skina som solen igen.  Typiskt att man får fel dag när man allra minst vill ha den men det är inget man bestämmer sig för eftersom då hade jag aldrig haft den när Martin var här. Hoppas han tycker att jag duger ändå.... vad som än händer hoppas jag att vi alltid ska vara vänner men vem vet vad som händer.... är i alla fall tacksam över att han har kommit in i mitt liv och hoppas han stannar där på något sätt!  Är rik som har ftt de vänner jag har! Hur skulle jag klara mig utan alla er????? Kan man undra.... hur fattig jag än skulle vara "pengamässigt" kommer jag i alla fall att vara rik med vänskap och det ä den bästa rikedom man kan ha! Utan vänner kan man lika gärna lägga ner! Alla ni underbara människor sträck på er för ni är bäst!!!! Måste också tacka min mamma klarar mig absolut inte utan dig, vad skulle jag ha gjort med mitt liv utan dig! Du kommer alltid vara min mamma, förebild, bästa vän, stöd. Ska bli som min mamma när jag blir stor för det finns inget som hon inte klarar av!!!




Martin och jag :D

image63

Mitt smink konstverk. Dolly blev så söt eller hur ???! :D

image64

Allra bäst vänner. Vad skulle jag göra utan dig???

Nu är det dags att ta tag i pluggandet igen. Idag blir det nog biologi. Väldigt roligt ämne måste jag säga. Det finns nog en liten biolog i mig med :D

Kommentarer
Postat av: Niclas

moa moa moa...
Du hade inte sönder något alls den här helgen jag är så stolt över dig. Även fast min tv möbel har lite ont, vet inte riktigt vad som hände du kanske vet?

2007-09-17 @ 00:12:08
Postat av: karin

åh moa du är så fin! jag försöker bli frisk, men halsen vill aldrig bli riktigt bra. men i slutet av veckan borde vi kunna träna! men vi kan alltid ta promenader =)
du är bäst! PUSS

2007-09-17 @ 09:30:10
URL: http://babykitty.blogg
Postat av: Stoffe

Moa klapp klapp klapp Moa klapp klapp klapp Moa klapp.Herregud jag borde bli shemale eller hur! En dold talang det ser jag det.

2007-09-17 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0