Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor

Det är därför jag är så elak mot dig! Så sa min kompis D till mig igår. Åhhh vad söt han är. Allt för att få mig på topphumör. Min funderingarna runt hans kommentar ekade i mitt huvud. Det ligger faktiskt myket i uttrycket men varför är det så????  Har vi alla en längtan mot det farliga osäkra istället för det trygga. Varför, för alla gånger blir vi bara sårade och krossade. Jag har bestämt mig för att gå den säkra vägen nu. Är trött på farliga äventyr som slutar på samma vis och man lovar sig själv för att aldrig ramla i det träsket... jag har bestämt  att " Snälla pojkar får kyssa vackra flickor" så det så :D

Nu är det bestämt det blir ingen flytt till Italien för mig! Kommer kanske att ångra det men smärtorna från min nacke som jag får när jag rider är inte värt allt detta. Synd men nu måste jag satsa på att bli bra istället så att jag kan rida en häst i framtiden istället för att riskera allt efter dessa månader och aldrig kunna sätta mig på en häst igen. Sorgligt men sant! Ångrar idag att jag inte tog tag och läkte skadan tidigare men då var jag ung och dum så förhoppningsvis är jag lite klokare nu! Kanske inte men men... ;)

Idag väntar en lång promenad med älsklingen Max, min far kommer på besök och lämnar mitt matbord (nu fattas bara stolarna men det är ett senare problem) hihi, plugga, plugga och åter igen plugga samt en Date. Japp jag ska på Date idag:D Den utvalda för dagen är min otroligt underbara Karin. Det säger jag det är inte alla som får gå på date med henne!



image46

För övrigt var jag med på allas kort igår samt att E försöket få mig att inse vilken snyggen jag egentligen är.... stackarn han skulle valt ett lättare objekt.... samt jag undrar om det finns någon snäll kille som vill kyssa rolig flicka????? Undra kan man ju alltid för att muntra upp sig själv hihi :D


Kommentarer
Postat av: Niclas

inte ens jag får får gå på date med karin, du har tur du

2007-09-23 @ 13:34:51
Postat av: alida

hurru du. vart tog du vägen igår?

2007-09-23 @ 23:14:10
URL: http://peplis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0