Så börjar vardagen igen....

Snart är det måndag och helgens äventyr är över för denna gång *ler*. I fredags njöt jag av ett väldigt trevlig födelsedags kalas, skulle åka hem på kvällen men somnade inne hos Alma väldigt mysigt, älskar min syster yster... PÅ Lördag tog jag igen allt genom att gå upp kl 6 (japp även fast det är lördag) Dagen bestog av träning, Ikea besök samt shoppingrunda (utan pengar) haha och lunch samt glass ätande och allt det med Kurre. En riktig trevlig dag. Fick också upp TV så nu kan jag äntligen se på Tv och inte bara lyssna på radio, nu fattas bara datan sen är det klart!
PÅ kvällen umgicks jag med Kurre igen (kan inte få nog av henne haha) vi såg på film och åt glass igen. En trevlig, lugn och skön kväll... Sen somnade jag!

Denna vecka ska jag och karin bestämma oss när tatuering ska ske samt när vi ska ha våran egna spa och tjej kväll... Ska plugga,träna mycket samt utgång med alla på universitetet ska jag också hinna med och till helgen väntar tävling i Linköping med Dolly (ska bli kul att tävla igen)...

Det blir en vecka med mycket som händer men det är bara roligt och som niklas sa; Moa dig kommer vi få umgås mycket med nu va? Haha Ja mig kommer ingen undan !!! :-D


Kommentarer
Postat av: alida

din lille räka. när får man se dig då?

2007-09-07 @ 21:29:58
URL: http://peplis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0