Niklas säger att jag inte bloggar så ofta..

Så nu har jag bestämt mig för att göra niklas glad och vara bättre än Dolly... Väntar på att Besart, Martin ska komma! Idag har jag fixat Erik.. Nya kläder fin frisyr. Nu är han het vill jag lova! Han är farlig nu tjejer!!! Dolly lova att komma förbi sen hoppas han gör det med och sen kommer Mange så klart... Mange är en rolig person vill jag lova...

Nu ska jag vara social men jag saknar KARIN, ingen rktig fest utan Karin men jag får försöka ändå NIklas är ju här ;) Idag fick jag också äran att dricka ur ett riktigt glas, alltså inte PLAST GLAS :D Härligt hoppas jag kan hålla i det ;) hihi


Kommentarer
Postat av: karin

du är så gulllig moa! =)

2007-09-28 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0