Moa dag den 25 september

Vaknade förtidigt: Nej slog upp ögonen 3 min innan jag skulle åka, men han med allt utom frukost men fick tag i  en chokladbit så allt löste sig...
Antal timmar i skolan: 2
Motion: Tog en ridtur på Dolly
Blivit avbruten i pluggandet: 100 gånger
Letat efter biologiboken: minst 8
Badat Max: Nej ska göra det snart, även fast han inte vill
Bilvit bjuden på daijt: Av tre stycken denna dag faktiskt, kul att det finns människor som uppskattar mitt sällskap ;)
Sett på film: ja en stycken än så länge...
Umgås med Karin : ja äntligen är söt här hos mig.
Framtidsplaner: Börja träna igen, plugga ännu mera, ja vad mer kan tänkas att komma på.
Humör: Mår prima idag.
Helgplaner: fest hos Dumle ryktas det om samt gå på Jonas Gardell med mor och syster, plugga mycket. Ja det var nog det hela.


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Oj oj förlåt =) ska kanske uppdatera lite oftare.

2007-09-25 @ 23:41:15
Postat av: Niclas

vilken dolly red du på??? hahahhahaha
jag är så jävla rolig ibland =)

2007-09-26 @ 01:42:20
URL: http://dirtydick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0