Lördag

Idag är verkligen dagen efter stormen.... Haha alla var så otroligt roliga igår, fick tyvärr inte möjligheten att sminka min vän men det gör inget ;)... Vann i alla fall över Erik i tävlingen " vem som äter upp pizzan snabbast" sjuktävling men jag vann, när det gäller tävlingar som handlar om onyttigheter är jag en stark vinnarkandidat *ler* någon måste ju ha den rollen i gruppen också, eller hur?!
Idag har även Dolly uppdaterat sin blogg vilket alla var glada över, jag har varit på min fars födelsedags kalas samt sett Jonas Gardells show, eller som han sa det är ingen show utan en kontaktannons. Förstår inte vad den mannen får allt ifrån men bra är han. Han började hela sin föreställningen med att kassta vatten på oss efter ca 3 min av föreställningen reste sig en MYCKET ARG herre från rad nr 5 sig upp, röd i ansiktet av ilska gick han ur salen och återvände inte.. Har människor ingen humor???? Lite vatten har väll ingen dött av tidigare. Undrar bara vad man förväntar sig när man går på en show med Jonas Gardell?! Det är ingen vacker opera för då har man verkligen hamnat fel.... :D

Nu är jag hemma i min lilla lya igen efter en kvällspromenad med Max. Skönt att han är tillbaka ( vi har bara varit ifrån varandra ett dygn men det räcker för oss hihi)  Känns som alla på väster utom min granne som har fest är borta, det är mörkt och tyst överallt eller så är alla hos grannen och sjunger schlager för det var musikutbudet som bjöds på...Så nu ska jag sätta på mig natlinnet och krypa ner i sängen och se på tv. Ett bra avslut på denna dag känns det som!

Förresten jag hade inte sönder någonting igår, fixa inte ens en lite spricka och tvmöbeln fick stå ifred också... Det tar sig sa mordbrännarn hihi  :D

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Nä det va din syster som stog för all drama hon fibbla ju ner ett glas i backen precis innan vi skulle till grillcorner.

2007-09-30 @ 01:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0