Lars Winnerbäck

Nu är det äntligen klart, jag ska gå och lyssna på Lars Winnerbäck när han kommer till Örebro i december. Ska bli så roligt. Älskar verkligen hans musik och vackra texter har han också. De är inte som alla andra med några rader och sen refräng typ hela låten. De har ett viktigt budskap och mycket handlar om att man ska vara sig själv... Jag är såld på Lars Winnerbäck.... Det är dock långt kvar till December men ska gå och köpa hans nya skiva de närmsta dagarna :D

Jag är ett fan av Winnerbäck helt klart och står för det!

Idag blir det städning ska faktiskt bli skönt att få det fint nu när jag är ensam igen eller jag och max. Sen hoppas jag på att någon rolig vill hälsa på *ler* men det ser mörkt ut så får vänta till Karin kommer hem ... Men är det någon ensam själ som känner för att göra mig sällskap denna trista och gråa söndag så är det bara att komma förbi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0