Jag har hittat min groda....

Denna gång är jag helt säker på att det är en groda och inte en padda. jag har ju alltid lyckats hitta alla paddor att bli kär i men nu har jag verkligen funnit min groda som en vacker dag kanske vill ha mig som sin prinsessa :D
Hade gett uppp hoppet om att finna groddan, paddor finns ju alltid att få tag på om man vill det men jag är lagd åt det mer sagolika hållet som drömmer om grodor,prinsar,tomtar och troll :D

Martin heter han som gör min vardag extra speciell, blir så glad över dina medelanden,telefonsamtal och alla andra sätt som du verkligen visar att du inte bara vill ha mig som en utställningsdocka utan kanske tycker jag är okej att umgås... hoppas det är så i alla fall. Vi har ju bestämt att det är insidan som räknas så jag hoppas att den är tillräckligt bra för dig....

Saknar dig mycket och önskar att du kunde vara hos mig!!!

           244393-60

Detta är min underbara Martin. Se men inte röra, han ska bli min ;) visst skulle vi bli perfekta ihop?!  :)


Kommentarer
Postat av: karin

åh! vad ni är fina! =)

2007-09-11 @ 17:56:17
URL: http://babykitty.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0