Idag är det fest...

Om 4 timmar kommer det knacka på min dörr. Humle, dumle och Bettan intar min lägenhet för förfest innan den riktiga festen för alla studenter på conventum. Ska bli en rolig kväll tror jag! Ha mycket att göra innan de andra kommer bara. Städa, bestämma klädval, sminka sig så man slipper se ut som ett träsktroll haha nej jag har lovat kurre att inse att jag ser bra ut . jag är snygg haha ;) Betsämma skor.. oj listan kan göras lång så ska väll börja snart... Max ska tillbringa kvällen med Joel och Gucci så han slipper vara utan kan leka hela kvällen istället, känns bra för han! 

Imorgon kommer äntligen min groda till mig ;) På lördag blir det lunch för mig och Martin hos mamma med familj (ni ska bara veta vad jag saknar hennes mat ,ja henne med...) ;) Vi ska lämna max hos mamma då det är fest hos kurre och niklas på schemat och han ska inte behöva vara själv. Nu hoppas jag bara att kurre blir frisk för ingen fest utan henne då det är hon som är det party !!! Alla som har varit med på våra galna busroliga fest vet vad jag menar... Den är gifftig och den smittar ner dig haha ( intärnskämt)

Nej nu måste jag skynda mig att fixa allt så jag hinner lämna max i tid till joel.... Vem vet vi kanske ses ikväll ?! ;D

Kommentarer
Postat av: karin

ja annars får jag ligga i sängen så kan vi bygga koja o föfesta under täcket..haha
JAG SKA BLI FRISK!!!

2007-09-13 @ 15:48:43
URL: http://dirtydick.blogg.se
Postat av: karin

men...va bra att de står fel blogg..haha

2007-09-13 @ 15:49:32
Postat av: Anonym

snällt att man är bjuden då

2007-09-13 @ 22:00:07
Postat av: Niclas

karin har snott min blogg, var ju typiskt. hmmmm

2007-09-14 @ 01:30:58
URL: http://dirtydick.blogg.se
Postat av: karin

men jag bad ju om ursäkt! =P

2007-09-14 @ 08:28:00
URL: http://babykitty.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0