Hur ska man vara för att bli perfekt??

Undrar bara för känner mig inte direkt det idag...Finns det en ända perfekt människa i denna värld så vill jag att han eller hon ringer mig eller vänta nej. Jag har bestämt mig för att aldrig ändra mig för att passa in, kommer alltid vara den galna tjej från landet som för tillfället hamnat istan. Tycker om att retas att skämtas (inte så att någon blir ledsen utan med glimten i ögat) Särskilt skämt med mig är roliga  tycker i alla fall jag;)

Hur är det egentligen är man en sämre person bara för att man vill jobba som städare hela livet istället för att bli politiker, VD eller andra högt uppsatta jobb i världen. Vad är viktigast lycka eller ett fint yttre??? Kan någon svara på det skulle jag vara glad! Känns som att dagens samhälle handlar mer om att passa in istället för att vara som man är...

För mig är det lycka och så ska jag leve resten av livet! Hellre dö fattig och lycklig än rik och olycklig....  Take me or leave me. Vet att det finns människor som blir glada över mitt sällskap och det är just dem människorna som man ska finnas för och leva ihop med... En söt vän ringde till mig idag och sa Moa de som inte förstår att du är en underbar tjej de förstår inte vad det missar.. säger inte att alla ska gilla mig men de som inte gör det behöver inte slösa tid med att vara min vän utan lägga den på något viktigare som att jämföra sina statusjobb!!! *ARG och IRRITERAD*

Kommentarer
Postat av: karin

för mig är du bäst moa! du är allt jag vill ha i en vän! för du vill vara vän med mig! =)
kram din karin

2007-09-17 @ 19:01:57
URL: http://babykitty.blogg
Postat av: Stoffe

"Lyssna" Moa du är en skön prick, en färgklick i tillvaron. Det är roligt att skratta åt dig (särskilt när du tappar saker). Men också med dig.

2007-09-17 @ 20:10:17
Postat av: alida

men du vet att vi älskar dig =)

2007-09-18 @ 22:13:55
URL: http://peplis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0