En tuff och rolig vecka lider mot slutet...

Denna vecka har det verkligen hänt mycket vill jag lova... Det började med att jag bestämde mig för att sluta rida (alltså satsa på ridningen) Hemskt beslut vill jag lova som jag undrar/ångrar vareje dag om jag gjort rätt men jag måste satsa på skolan då jag tar dyra lån för att gå där...Hemska är att jag saknar Dolly hela tiden men är lättare att hålla sig ifrån för att inte längta för mycket men ska rida på måndag :D
Bettan och jag har försökt att vara duktiga och plugga vilket har gått rätt ok även fast vi var MYCKET trötta på det i torsdag men nu har vi tagit ledigt och ska fortsätta imorgon söndag efter att jag kommit hem från stockholm där jag tillbringat helgen med Martin. Just nu är jag ensam och ska plugga mina matte-herogryfer (joels ordval) haha.. Martin har gåt på en fin sittning som han blivit bjuden på och jag behövde plugga så det är ju bra. Han var så stilig när han gick och jag hade fått göra mig iording väldigt länge för att få samma klass ;)

I Stockholm har det regnat sen jag kom hit och i Örebro är det rätt ok väder och i Göteborg skiner solen, undrar bara varför den inte skiner där jag är ;) Men Martin har lovat mig att solen kommer fram snart så hoppas han har rätt... Är solen med oss imorgon blir det en tur på djurgården, trevligt!

Denna vecka har jag och Kurre umgåtts väldigt intensivt med promenader, idolkväll samt tjejkväll. Hur skulle man klara sig utan dig!!!( känner mig lite taskig mot Niklas som tar hans älskling) Men nu är det så Niklas att jag vill ha min del av kurre också så du får dela med dig av söta kurre... Lovar att ta med egna glas till festen haha ;)

Har ej fixat dator än så är inte jätte effektiv med bloggandet men det kommer igång snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0