Det löser sig, det gör det alltid ;)

Idag när jag vaknade kändes det som att det skulle bli en bra dag men kände samtidigt att den skulle förstöras av att gå på matteföreläsningen. Bettan och jag är riktigt läskiga ibland, vi skickade typ samma medelande om att ta sovmorgon samtidigt och så blev det... Max fick tillbringa de timmarna när jag var i skolan med Gucci och Joel, vilket hadegått bra. Börjar bli vänner nu när det inte är en löpande tik med i bilden. Joel överaskade med att ha gjort mat till mig och Bettan , Så snällt och gulligt av han tycker jag.

I eftermiddag blir det en tur på stan samt till systemet. Ska också ringa karin och fråga hur bästa vännen mår! Hon måste bli bra till helgens fest... På tal om fest blir det en imorgon med och förfesten blir i min lägenhet med Bettan,Erik, Peter och så jag och kanske några fler. Alla är välkomna ;) En långtur med Max blir det också av samt mattepluggande.... Känns som att oturen vänt och blivit tur idag istället skönt....

En sak till , Kurre du måste bli frisk nu....!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: karin

hej söt! jag ska bli frisk! ska vila både imorn o på fredag! så på lördag ska jag orka..annars får jag väl förfesta osminkad, i pjamas med rufsigt hår! haha

2007-09-12 @ 19:34:01
URL: http://babykitty.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0