Tackar Niklas för hans svar... :D

Tack Niklas att du hjälpte mig på svaret på några av mina "jobbiga" funderingar, nu kanske jag äntligen kan sova om natten hihi *ler*. Det är numera till dig jag vänder mig med mina viktiga frågor , så vänta dig att jag ringer haha....

Idag har det varit mattematik som stått på schemat över vilka ämnen man måste börja förstå bra *känner mig inte stressad* eller... men nu kanske jag har hittat personen som kan hjälpa mig vilket känns lite bättre! Sen blev det en nyttig lunch på Mc Donalds med bettan innan jag gav mig av till jobbet för att hjälpa mamma lite med bokföring mm. Ikväll är det en kvällspromenad med Karin , ska blir iktigt skönt med en lång promenad och det längtar max efter också må ni tro. Skönt med bra väder också... Under våra promenader hinner jag och karin med att lösa VÄRLDENS PROBLEN eller nästa i alla fall :D Efter promenaden får vi se på vad kvällen bjuder, men som sagt det löser sig alltid.  I helgen blir det till att jobba igen och jag har verkligen inte tid med det men så går det när man som jag inte lyckas säga nej. Jag borde istället helt ängna mig åt att plugga och bli bra på matten men så blir det ej!!!! Någon som kan lära mig att säga ifrån när det gäller jobb?! Skulle behöva lära mig det just nu när jag har tenta period;)

På söndag är det middag med Mormor i Norrköping på någon speciell resturang. Min underbart söta mormor blir 75 år. har köpt en fin klänning till detta tillfälle bara så att jag ska vara fin till mormors middag. Bilder kommer att komma om jag INTE glömmer kameran denna gång också.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0