Så har ännu en vecka gått....

Så var söndag igen och en ny vecka börjar snart... Pluggandet igår gick sådär måste jag medge men jag förstod i alla fall alla tal som jag gjorde även fast det borde ha blivit fler... skyller lite på Micke där (hihi) Sen bar det i väg till Marieberg med min far som inhandlade en fin, varm, skön vinterjackan samt mössa och vantar. Känns bra, ( jag som bara har minst 10 jackor behövde verkligen en ny kände jag). Jag och min syster Linn har nog problem. Hon har 100 par skor och känner att det behövs inhandlas nya jämt och jag har en hel garderob med jackor.... Ska nog söka hjälp för det då jackor är lite fördyra att köpa på sitt väldigt feta studielån....

Har också inhandlat en slikepott som jag ska ge till C så han kan baka cornflakes kakor (Är så sjukt goda).... Tillbringade sen em på Ikea.. åhhhhh vad jag gillar det stället!!!! Men de är jag inte ensam om, fanns typ ingen parkering men vad hade jag trott en lönehelg ;)

På kvällen blev det en blixt vesit till Askersund för at hämta min bästa vän Jennica och hennes Neo... Efter det bar det iväg till karin och niklas en sväng som senare skulle ha blivit en sväng tll Bettan och Joel men förlåt... jag orkade inte, har nog blivit för gammal för ¨det här haha... somnade tidigt istället vilket kanske var bra för orkade inte ha en "dagen efter dag" idag...

På fredag blir det halloweenfest samt förlovningsfest hos Joel och Bettan ska bli riktigt roligt, måste bara komma på vad jag ska klä ut mig till....Har någon där ute ett förslag så tipsa mig för mina förslag har tagit slut....

Idag åker raringen till huvudstaden, vilket innebär att det kommer bli hemskt tomt hos mig och max men det är ju bara till på fredag sen är han ÄNTLIGEN tillbaka.... räknar redan dagarna,timmarna samt minuterna (tyckte sekunder var lite överdrivet) ;) Ska ändå plugga Hela veckan till matte tentan på fredag....jaja så är livet!! hihi

Bettan och Erik kommer få umgås med mig vare sig de vill det eller inte haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0