Osociala Moa är snart ett minne blott...

Känner mig fruktansvärt tråkig och ber om ursäkt för det! Har inte fått igång internet och det känns som jag enbart pluggat men vad hjälpte det.... nej nu får jag sluta att gräva ner mig och klättra uppåt igen.... Igår fixade vi internet...YES och idag är det nya tag mot tentan på fedag som kommer att gå så himla bra .... men det sista som sviker en är hoppet så jag ger inte upp än ;).. PÅ fedag gäller det! Eller hur Micke, Peter, Erk och Bettan! Då är vi mattegenier som kommer krossa älskade Ingvar....

Igår var en skön kväll med TV:n och trevligt sällskap ... Jag och C fick sällskap av gulliga Erik.. blev tyvärr en äcklig grogg också som smakade hostmedicin och som ingen  ville ha men det kanske var lika bra med tanken på dagens uppdrag... Plugg står som nr ett på "att göra listan dagen den 27 okt"
 


Efter den 2 november kommer i alla fall osociala Moa vara som bort blåst... Då kära vänner kommer jag vara över social istllet, era stackare haha ni vet inte vad som  väntar... ;)

 

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha. klart vi ska visa våran älsklings Ingvar vad vi kan ;)

2007-10-30 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0