Mina Viktiga Frågor...

Detta är frågor som då och då ploppar upp i mitt huvud. Frågor som för andra känns meningslösa men som jag vill ha ett svar på:

* Varför hamnar alltid alla goda godisar längst underst i skålen?
* Vem har bestämt att det endast ska lysa i en trappuppgång 3 min?
* Varför har rosa blivit en typisk tjejfärg och blå en killfärg?
* Varför är man aldrig  helt nöjd?
* Vem bestämde att det är oseriöst att gå ut och handla i mjukisbyxor?
* Varför glömmer jag alltid att stretcha min nacke så att den kanske blir bra någon gång?
* Varför är allt onytttigt gott?
* Varför skriver jag här när jag borde plugga?

Kommentarer
Postat av: Alida

men du vet. det är det som är livets mysterium.
det är det vi är födda att ta reda på. jag undrar även:
varför tandkrämen är randig?
puss*

2007-10-08 @ 01:16:10
URL: http://peplis.blogg.se
Postat av: Niclas

*köp inte äckliga godisar
*Spara El
*Rosa är fult
*Bortskämd?
*Nån som är fet och inte passar i mjukisar
*Senil?
*För att fresta dig, nyttigt=äckligt
*För att du är lat kanske
så nu fick du svar på alla dina frågor.

2007-10-08 @ 12:25:31
URL: http://dirtydick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0