Jag och Kurre städar vinden :D

Idag är det städning på vinden som gäller med Karin.  Vi är så duktiga! Perfekt team vil jag lova...
Sen jag skrev sista har det inte hänt allt för mycket. Mitt liv ser ut för tillfället att jag ängnar min tid åt att plugga, plugga, plugga och plugga. Ska jobba lite nu framöver också men det ska bli ganska roligt tycker jag. Behöver pengarna också nu när man är en fattig student men glad är jag i alla fall hihi! Igår var jag barnvakt åt Alma en stund, vilket var himla roligt. Saknar denna unge så fruktansvärt mycket och duktig hade hon blivit på att rida med, hon kommer bli något stort detta barn :D Jag borstade lite på Dolly men saknar ridningen och henns med :( men ska ta upp det igen när min nacke är fit for fight och det är slutpluggat för mig. Ibland har livet sin egna stilla gång och jag trivs bra med livet som det är just nu också!

Imorgon blir det pluggande så jag kan jobba på fredag och sen blir det bara att plugga på lördag med. Men på Lördag kväll blir det nog en kväll tillsammans med Karin. En bra belöning på en tuff vecka och på Söndag ska jag bara göra roliga greijer...  Kanske ska äta lite mat då magen sa något om det, typiskt mig att alltid vara hungrig *ler* Inte läött men äta bör man eller hur???? ;)


image71

Denna snygging är min så att ni vet ! Vad skulle jag göra utan dig vännen?!


Kommentarer
Postat av: kurre

du o jag Moa! vi är bäst =)

2007-10-03 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0