Glad och stolt

I natt  hande det äntligen! Min Jennica blev Mamma till en pojk och jag ja blev GUDMOR. Jag kommer bli världens bästa det är i alla fall mitt mål :D
Låg i sängen trött men efter samtalet från Jennica mamma sken jag och upp och nu är jag hur pigg som helst. Tänker på er två gumman. Idag kommer jag gå runt stolt och glad för det är jag verkligen! I dessa lägen blir man sugen på en liten bäbis själv men för tillfället får jag nöja mig med gudmor vilket inte alls är fy skam utan tvärt om helt underbart.
Idag är det jobb som väntar men också kanske en sväng på stan för att köpa något till den lille pojken och till Jennica med så klart! 

image46
                                                          Denna ros är till Jennica min vän!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0