Deriveringsregler mitt nya liv...

Idag är det deriveringsregler som gäller tillsammans med Humle, Dumle och Micke picke. Och ingen verka förstå vad vi ska göra! Det hela slutar med sexskämt och poängräkningar... Snälla smarta personer! Peter säger att hans ex är lika lång som mig men de kan han bara inbilla sig för ingen är som mig, Erik han friar och Micke har sexångest och jag vill helst gå här ifrån.... Nejdå retar dem bara lite, jag skrattar som vanligt och kommer med värst skämt. När ska jag växa upp?!

I helgen var det kalas för mormor som gällde, vilket var både trevligt och gott! Har även hand om vattnandet av C blommor och har lovat att inte döda dem.... Gör mitt bästa för dig och än så länge lever dem!!!!
Du måste komma hem snart!!!!!!

Lite bilder sen kalaset


Söta Mamma   Alma släktens smartaste unge :D Leif (gift med mor) Tvillingarna, Jag och min Bror Anton Mor och dotter Ja jag älskar att äta *ler* Min älskade morfar och Mormor
Linn igen Åhhh min efterrätt Snabbt tog den slut hihi Jag och min tvilling
Jag och mina syskon

Hela familjen samlad
Vår lilla familj


Kommentarer
Postat av: Niclas

vad har du lovat att inte döda?
blommarna eller din mormor?

2007-10-16 @ 21:07:18
URL: http://dirtydick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0