Blev det som jag hade tänkt det???

Ibland undrar jag vad jag gett mig in på. Jag som aldrig varit ett stor mattebeundrare har valt att läsa matte C, D och E. Jag tycker verkligen om att lära mig saker men vem av alla i världen får verkligen betalt för att hitta på det ena dumma talet efter det andra. Dessutom ska man använda hundra olika regler och formler till tal och aldrig den formeln man tror. Undrar så hur det kommer att sluta. Fick i alla fall lite extra poäng när jag och Maxen cyklade tilll lundb och tillbaka... stackarn han var så trött att han inte orkade skälla men men det var ganska skönt för oss också som satt och försökte förstå mattens språk...

Har i alla fall bestämt att övergå till Biologi då den tentan kommer först. där känns allt så logiskt på något sätt men det är väll kanske bara att inse att jag aldrig kommer att bli ett matte-geni även fast jag skulle önskat att jag hade haft de generna i mig ;)

Fram tills att tentorna blivit överstökade kommer jag vara en väldigt, tråkig, osocial med ett händelselöst liv men det är saker man får ta. Efter den 2 november då ska det firas att det är över och förhoppningsvis har jag klarat dem också. Håll tummarna för mig!!!!!

I Kväll kommer äntligen C hem och duktig som jag varit har jag och Bettan ängnat hela dagen åt biologipluggande... Vi är kanonduktiga när vi väl sätter den sidan till... Blommorna har jag också klarat!! puhhh kan äntligen andas ut hihi!

Och Nej MIcke du får inte tillbaka din penna den bor hos mig nu, så det så! Skaffa dig en nu och älta inte gamla problem ;) hihi Om du ska ha den får du hämta den med våld.... och jag är stark (vill jag bara tillägga)

Kommentarer
Postat av: Micke

Min penna trivs säkert hos dig, fast sist jag såg den hade ju Humle den :-).
Jag måste ge mig på att svara på dina frågor, lite sent men....

1: Om jag låg i en skål och såg söt & läcker ut och nån ville äta upp mig skulle jag också gömma mig längst ned...
2: När 86-åriga Agda står och berättar om sin senaste operation har man möjlihet att smita när ljuset slocknar. 3 min anses vara den tid man behöver stå ut för att vara artig.
3: Nån tjej har bestämt det och vi killar vågar inte säga emot.
4: Om människan skulle gå runt och vara nöjd skulle utvecklingen stanna och evolutionen avstanna.
5: VA, är det oseriöst att handla i mjukisbyxor...
AHHHHH!!!!!!!!!!!
6: Du gillar när andra masserar den åt dig. Mao undermedvetet
7: Därför
8: Ja just det, måste plugga. Bäst jag slutar nu.
/Mickus Dickus

2007-10-18 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0