Så är man 21 år...

Hade en riktg bra födelsedag igår även fast min bror fredrich helt glömt bort det men är INTE förvånad då han inte ens kommer ihåg min mammas... Trodde verkligen att han skulle göra det då mamma påminde han i fredag.. då det betyder väldigt mycket för mig att när och kära kommer ihåg mig, behöver absolut inga dyra presenter bara man visar att man bryr sig.... Därför vill jag tacka alla som förgylde min dag igår och ja Micke du är också inräknad ;) Tack så himla mycket för alla fina presenter, synd bara att jag jag inte kom i klänningen från Bettan, Joel och Erik  då mina "boobisar" var förstora :(

Av min mor och Leif samt mormor och morfar fick jag en digitalkamera  och sååååååå glad jag blev över den!!!!!!! Har alltid velat ha en men inte vågat önska mig den riktigt då den inte är direkt billig men de slutar aldrig att förvåna en min mor och leif hihi TACK!!!! och som jag ska foto nu... Max kommer att få bli fotomodell samt C kommer också få vara med hihi... ja alla som umgås med mig kommer nog alltid hamna på kort... Sen ska jag också fota Dolly så klart !!!! Fick ett jätte fint kort av Alida igår på henne och mig som ska in i en ram och upp på väggen. Det är konstigt vad ett kort kan ge en så bra känsla för varje gång jag tittar på det blir jag varm och glad, minns vår roliga studer på träning och tävlingsbanan... Som ska bli verklighet snart igen...Men först ska jag bli frisk. nästa vecka har jag fått tid hos Rehab, har verkligen haft tur att träffa rätt människor så snart får ni se på underverk haha... För när jag väl satt den sidan till är jag envisare än åsnan ( som säkert endel av er redan märkt)....

Har haft en dålig dag idag vilket jag ber om ursäkt för men imorgon är det nya tag som gäller och då  kommer även C hem igen :D och som jag längtat....
Ja nu ska jag sova för imorgon är det skola som gäller med nya ämnen och lärare, hörde att fysikläraren verkade bra så hoppas det stämmer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0