Pluggandet

Nu står provet för dörren igen.... Nu ska det gå bra det ska jag kämpa för!!!! Så ikväll blir det plugg för hela slanten. Nu ska allt vad Biologi heter in i mitt huvud. I morgon blir det full fart med plugg också så att det kommer gå bra på Lördag!!!!! Bettan och jag ska klara detta så är det bara....Har också börja bli lite hälsosam med att joggingturer och sundare vanor, som sagt man vill ju inte förfalla helt och hållet, mitt mål är ju Bitch( ja inte beach) 2008 och då krävs det tappra försök haha... fast micke säger att jag redan lyckats hihi men man ska inte tro på allt han säger har mamma lärt mig....

Varför slutar man sända one tree hill, det är ju sååååå bra!!!!!!!! vad ska jag nu göra 16.10-17.05???? Tåls att fundera på..... hm hm

Så imorgon bitti blir det en tur med maxen innan plugget drar igång åter igen sen kommer äntligen Christoffer hem... Som jag längtar... har nog blivit beroende av hans sällskap ;) och det vill jag inte bli av med....
Nu är det lyxfällan som gäller innan en sista pratstund med hjärtat sen plugg innan lampan släcks för idag....

Sen är det äntligen Fredag veckans bästa dag :D


Kommentarer
Postat av: Älskade systern

Ja! vad ska vi göra då? One three hill räddar ju våra dagar. Hur ska vi nu orka plugga? Usch så duktig du är då :P

2007-11-29 @ 20:47:38
URL: http://filurigatankar.blogg.se
Postat av: Elena

Åh, ja one tree hill är klockrent!

2007-11-30 @ 09:41:54
URL: http://www.orebroelite.se
Postat av: mamsen

Lycka till, det här fixar du!!

2007-11-30 @ 09:47:08
Postat av: Syster yster

One three hill drar igång igen 9 dec med fortfsättningen återkommer med tiden :) våra eftermiddagar är räddade :P

2007-11-30 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0