Nu stundar helgen...

Ja vad kan man säga... I morgon är det fredag och helgen börjar.. ÄNTLIGEN!!!! I morgon är min semester hos mamsen slut och dags att åka tillbaka till stan. men utan Maxen :( Men som tur är har min kära bror lovat att köra in älsklingen ( när han inte skäller hihi) till mig och christoffer. Så på söndag lär det bli en långpromenad för vår del. kan behövas efter karins födelsedags kalas och mitt lite försenade ;) som äger rum på lördag kväll... Annars blir nog helgen som vanligt. C kommer hem vid 6 så den kvällen blir lugn och skön!!!! Är tydlingen bjuden på en inflyttningsfest men som sagt jag har ingen lust, vill bara umgås med C när han äntligen är hemma igen...  Tråkig jag är med det får man vara ibland.... Alla har sånna dagar!

Idag har jag vart och sett världens sötaste valpar. Två stycken sanktbernads valpar ( ursäkta stavningen). Det var nog det mest yviga,luddiga nallebjörnar. Ville bara sno med dem hem men tror inte det hade blivit så bra i vår lägenhet ;) hihi

I Kväll har jag fått besök av min underbaar syster yster som ska dela säng med mig. Som hon säger ; det gäller att passa på när man får chansen förstår du Moa.. haha vad får hon allt ifrån det underbara barnet... Så jag kunde inte stå emot  utan hon får självfallet sova med mig i natt!!!!

Imorgon bär det av även tills skolan där jag har nu energi att retas, nypas, trackas ja allt som man kan göra för att vara ett störande moment för vår kära vän micke....Och jag vet att Bettan är lika laddad som jag att ge igen på han, får se om Dumle kanske klarar sig imorgon men som sagt det vet man aldrig förrens efter åt... Så grabbar se upp Bettan och jag är på uppgång hihi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0