Lätt hetast i mina silverbyxor ;D

Så himla heta mina nya silvriga taijts... jag och Karin blev frälsta i dem men niklas skulle få spader om han insåg att karin skulle ha dem så jag köpte dem stlt... När jag sen berättade för mamma över mitt stolta köp sa hon bara med en suck ; Nehe Moa hur kunde du????? och inte tala om hur Christoffer älskade mina  nya outfit hihi... okej det är saningen med modifikation.... han älskade dem inte precis inte ens lite, det talad eskriket om när jag visade dem... men jag vet att han gillade dem...  Trodde aldrig att jag skulle få ett sådant in fall men som sagt ibland är det tur att man inte  vet vad som händer i framtiden ;)

Ikväll blir det fest med många roliga kamrater, gamla och nya ansikten dyker upp... och om jag är laddad?????????? ABSOLUT....

Nej nu ska jag fixa mat innan det blir fix för kvällen för här ska det festas och ska inte äta något dåligt denna gång ( haha internskämt hos familjen önnberg-mulder)....mamma jag vet att du läser det här så ; var inte orolig jag gör inget annat än det du skulle ha gjort och jag lovar att inte somna före jag kommer hem ....hihi söta mamma!!!!

Bilder kommer !!!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Eftersom jag vet vad jag har gjort..blir jag orolig!!!!

2007-11-24 @ 20:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0