Just idag är jag stark...

Idag känner jag mig stark. En skön känsla att gå runt att bära på ;)

Helgen var lugn även fast det var halloween...  I lördags var det dock en förlovningsfest  för Joel och Bettan till ära. Riktigt rolig även fast det fanns personer som aldrig borde varit där... Efter mycket mycket chanpanj så beslöt jag mig att dra mig hemåt för att få umgås med min älskling som inte var med mig utan fick tid för sina vänner ;-) haha
jag var inte utklädd för alla ni som undrar... även fast jag vet att det såg ut så haha eller hur Robban :D

Trodde att jag kanske inte skulle vara på topp på söndagen men det var absolut inget fel på mig... mer än att jag mot kvällen kände mig lite trött! Tyvärr så var hjärtat tvungen att åka tillbaka till storstaden för att jobba, tråkigt men så är livet...  den här veckan är skol ledigt så jag passa på att åka hem till mamsen för att äta god mat, jobba och så självklart umgås med Dolly. Ska ta igen all den tid jag har förlorat för att lägga energi och tid på studierna... Ska ta en tur på henne efter jobbet också och som jag har längtat, jag är som ett litet barn på julafton som väntar på tomten :) Kan knappt bärga mig.... Ska  umgås med Alma också för det är en person som jag också saknat...  henens utstrålning och vänlighet får en att smälta ( ja jag vet att det är min syster så det kanske inte är konstigt) men hon är något speciellt.  Jag kan gå igenom eld och vatten för denna unge!!!!


Tanken är också att maxen ska bli klippt nu så han blir av med sin tjocka päls, tycker att han gudomligt söt i sitt krull men han blir så varm inne att det är synd om han.

På onsdag blir det födelsedags kalas för alla er som har tid och framför allt vill komma. Det bjuds på tårta och andra godheter ;) Så har ni tid är det bara att komma förbi på en fika eller bara säga hej är ni hjärtligt välkomna!!! jag vet att ångerst finns över att man måste ha med en present men det behövs absolutb inte då det är sällskapet som betyder något för mig....

Sen längtar jag som vanligt till att C ska komma hemma till mig och Närke igen. Örebro har verkligen förlorat en duktig vvs- montör (tror det heter så) hihi de kommer att inse det förr eller senare men då är det försent...
men huvudsaken är att han trivs på sitt jobb, vilket han göra, så då är jag glad!!! 

Men jag saknar honom  varenda stund vi måste vara ifrån varandra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0