Fredag.... behöver man säga något mera?????

Nu är det fradag och jag känner mig glad och taggad för provet imorgon. Känns som jag faktiskt kan och förstår mycket mera nu än innan. Sen vet man ju aldrig hur det går förrän efteråt men det är ett senare problem... Jag och Bettan kan snart kalla oss proffs i Biologi A så mycket som vi läser... Nu har jag en liten paus ( behövs för att återfå krafterna) innan plugg drar igång igen sen blir det städ och tv ... Idag börjar nämligen Globen Horse show och ridfantast ( som inte rider just nu) som jag är kommer jag inte kunna stå emot det. stackars Christoffer men det är en helg om året hihi kanske ser jag i smyg haha

Annars är det Provet som är i mina tankar och det ska jag klara. (Måste peppa mig själv) Betta och jag är bäst så är det bara.... Ja le du micke som redan klarat det men vi kommer igen...


Nu ska jag gå och fördjupa mig i mitos och meios så..... Blir roligare inlägg efter provet hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0