Festen i helgen var roliga vill jag lova!!!!!

I helgen blev det fest som sagt och roligt var det.... Kurre och jag fick många fina presenter så snart vänar vin och chokladkväll för vår del ;)  Vill ge ett stort tack till alla som kom och förgyllde vår kväll...
 Då någon hmhm glömde min kamera har jag fått tagit lite builder från söta kurre!


Min fina Moa

Jag i mina heta silvertaijts hihi

Robbans present till mig o Moa....

Vår fina present från robbab ( undrar vad han mena )??? hihi

love is in the air

elin, alida o Moa...Besart i bakgrunden =P
Jag , elin och alida ( besart i bak



Så glada var vi som firade hihi

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha, vilken idiot som glömde din kamera ;)

2007-11-27 @ 17:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0