En ny familjemedlem hos familjen Rönnberg- Mulder...

I Lördags fick vår familj en ny medlem. Den otroligt söta Stella... Nu när Max flyttat med mig behöver Elsa en vän där hemma hos mor och leif. Lösningen blev Stella eller Lejonessa taste of hazelnut ;) NU 8 Månade gammal... Ska åka och hälsa på henne nästa vecka samt Dolly så klart och Alma. Pratade med min underbara syster Alma idag... Hon sa Moa när kommer du hem egentligen???? Saknar dig !! Jag blev tårögd.... älskar denna unge så himla mycket och min mor och leif med ska jag tillägga( även fast dt kanske inte märks ibland ;) I sommar kommer jag flytta ut på landet igen så kan jag umgås med Alma mycket och Dolly samt max kan få springa lös och busa dagarna i ända... Gillar landet på sommaren! Det finns inget som slår det ;)   

I helgen blir det lugnt som det ser ut men allt kan ju ändras.. så klart kommer mitt hjärta hem till helgen ÄNTLIGEN!!! Sen blir det en tur till Karin och  mys med Bettan ;) Vi två är verkligen duktiga på att plugga nu ( stor applåd till oss).... Vi är bäst!!! Micke ska också ha en klapp i rumpan för sitt tålamod med mig och fysiken.... ;)




Min Söta mor och Leif tillsammans med Stella





Vackra Stella


Stella i sin korg ;)



Söta Stela när hon var 8 veckor



Stella 6 veckor gammal


Kommentarer
Postat av: yasmine

hon var väldigt vacker. de är ståtliga hundar de små ridgisarna:D:D

2007-11-20 @ 14:37:38
URL: http://www.sveaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0