Åhhhh mina söta vänner hade verkligen tänkt till...

Fick ett litet försenat födelsedagskort av Bettan och Erik som egentlige skulle varit ihop med den "fina" kläningen,örhängena, halsbandet, godiset och folkölen... Så här hade de skrivit :

Innan du öppnar detta paket får du lova,
att ha på dig detta tills du ska sova.
Det är din lag,
på din 21 års dag.
Sviker du oss ikväll,
ska vi se till att du får sitta i fyllecell.

Stilettklackar och med färg på dina läppar,
ikväll kommer du få hem många gubbar med käppar.
Alla vet att du är fin som du är,
men vem bryr sig när man är kär?
Du behöver inte längre ragga för du
har ju hittat ditt offer, Christoffer.
Stackarn han måste verkligen lida,
så mycket som du gillar att rida.

Om du får ig på matteprovet så vet hela klassen vad du gör,
sätter dig gränsle över Ingvar och kör!
Nu kan du klara nästa mattekurs med frid och fröjd,
ont i stjärten men glad och nöjd.
Skojja bara Moa se till att ikväll bara ha kul,
bry dig inte om att vi gör dig ful.
För med ditt nymörka puder,
kommer du bli kvällens snyggaste luder.

Jag blev riktigt glad över vad de hade kompat ihop. Ni är för goa och roliga mina bästa vänner!!!  Vad skulle jag göra utan er!!!! hihi

moa o elisabeth

Jag och bästa vännen Betty boop ;)

Jag och Eri
image66

Jag och Erik min andra bästa vän

Kommentarer
Postat av: Lia

Hej hoppas att du får en bra helg, kram!

2007-11-09 @ 15:34:32
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: yasmine

hahaha bästa rimmet "kopierar";P;P hade du en kul födelsedag då?puss

2007-11-10 @ 19:05:49
URL: http://www.sveaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0