Usch vilken dag....

Det regnar,  blåser och jag har fått en virusinfektion i mina ögon. Kan det bli bättre. Ska i alla fall till frisören för att fixa mitt hår igen hoppas det håller sig mer än en vecka denna gång...

För alla intresserade så har jag äntligen hittat en klännning till studentfesten. När hade jag en klänning senast , kanske ägde jag en när jag var fjorton som jag använde en gång... Klänningen blev dock svart men väldigt söt. Ett par högklackade inhandlade jag mig också. väldigt förvånande. Har aldrig haft ett par högklackade skor någon gång vad jag minns inte ens när jag som lite klädde ut mig i mammas kläder....Vad gör man inte? haha... Får ta och öva men inte denna dåliga dag,  väntar tills imorgon eller övermorgon kanske ;D 
Kanske är det starten för en ny stil för mig, att klä mig lite mer kvinligt?? vem vet.... Hoppet lever alltid kvar längst eller vad säger ni *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0