Tur att man har hund så man kommer upp på morgonen :)

Väcktes strax efter 5 av en lurvig otroligt söt krabat som ville gå på en lång promenad med mig. Jag var lite svår övertalad ibörjan måste jag medge, men efter en liten stund gav jag efter för vem kan motstå de mörka vackra ögonen som tittade sorgset på en. INTE jag!!!
Så jag gick upp satte på mig varma kläder för även om solen var uppe var det små kyligt och gav mig av tillsammans med lyckliga Max. Vi var ute ca 40 min och kom tillbaka strax efter 6 då det var lagom att ta en varm efterlängtad dusch, äta dagens viktigaste mål, göra sig i ordning och åka väg till jobbet som en helt ny människa full av energi....



Så här i slutet av dagen börjar jag känna av mina tidiga morgonaktiviteter men snart är det färdig jobbat för dagen och jag kan åka hem och hämta Max för en efterlängtad tur till min favorit Dolly. Ska nog rida ute i det vackre vädret, det tror jag både hon och jag vill!:)




                                              Detta är inte Max men bra lik min söta lilla vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0