Snart är arbetet slut och jag ska äntligen få rida Dolly igen!

Väntar så  på att jag ska få stänga av datorn och gå ut i solen för att ta helg och ladda baterierna!!. När det är så här vackert väder längtar jag tillbaka till hästjobben ,då man fick vara ute hela dagarna men det är bara just när solen skiner annars trivs jag helt med mitt liv just nu!!

 Imorgon väntar tävling så vi får se hur det går, hoppas hon är fräch och att jag rider bra så ska det nog ordna sig. Men som sagt det är tävling och allt kan hända.... håll tummarna för mig och vackre Dolly Z :) Imorgon gäller det!

image6              image7    image8

                                                            Kan inte få nog med bilder på Min favorit!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0