Ska det regna eller ska det bli sol???

Började med att regna sen sken solen upp igen men nu ser det som det ska bli regn igen, när bestämmer väret sig ?? Jag vill ha sol för vi ska ha begravling hemma för vår älskade Amadeus!! En del tycker det verkar löjligt men han var en i familjen och klart att han ska få en riktigt begravning. Under hans favoritträd i solen ska hans aska grävas ner, med vackra blommor planterade över och en fin gravskylt som min lilla syster Alma gjort. Han ska alltid bli ihågkommen i våran familj. 

Tänkte ta en tur på vackra Dolly sen också men blir nog bara en skrittpromenad då hon fått en allergisk reaktion. Hon är nämligen allergisk mot några olika grässorter, inte så lyckligt när man är häst. Lider med henne!
Ska nog också tillbringa dagen med att leka med Jonathan och Alma, vi tycker samma lekar haha...

Har varit på fik och ätit goda godsaker, är väldigt svag för sådant. Var på stallbacken med Kjelle min vän ( Vet inte om han tycker om att jag säger så men det får han stå ut med ) ;) ...

Låter som en skön dag ska också förbereda mig för 80-års middagen  på Hjälmargården imorgon och brändbolls matchen på kvällen. Ska nog tjuvträna lite på att slå långt, gäller bara att jag inte äter för mycket mat på middagen så att jag får håll när jag springer.
Hoppas ett det blir sol så vi slipper halka på gräset när vi springer för det kommer jag lyckas med i alla falll. Det gäller ju att bjuda på sig själv och kämpa och absolut inte ge upp! För vem vill förlora byns årliga brännbollsmatch???? Det är årets största händelse, det är nog bara vi som förstår storhetenoch statusen i det haha :)

Kommentarer
Postat av: yasmine

gullunge:)

2007-05-20 @ 11:53:49
URL: http://www.yassibabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0