Lockigt hår

Har nu varit och permanentat mig hos frisören, ville ha lite mera volym i mitt platta tråkiga hår... och det fick jag vill jag lova :) Blev mera afrolockigt nu, mycke6t fint på en del men inte riktigt på mig haha. Hon sa att det värsta skule gå ut inom en vecka så får lita på det! längtar tills det blir lagom lockigt.... Fick i alla fall klippa av de slitna topparna vilket kändes fint!
Jaja ska inte klaga har ju fått volym i mitt hår i alla fall ;D det går ju alltid att platta till med plattången i värsta fall.

Fick en ny tröja från jobbet idag riktigt fin t-shirt som jag bära med värde, annars brukar deras jobbtröjor vara ganska fula men denna gång hade de lyckas ;) Det bästa av allt var att jag var tvungen att ha XS på t-shirten . Tror att jag aldrig i hela mitt liv fått på mig XS, ( de var väldigt stora i storleken men jag stolt i alla fall) Ska ha den varje dag ifall någon skulle fråga om storleken Haha.. skoj

Ska ut och skritta på Dolly när jag kommer hem och hoppas att hon är bättre idag, är inte helt bra men vi får hålla tummarna att hon blir det så att vi kan tävla på ÖFK !!!

Hoppas solen börja skina imorgon...

image45
Här är mitt lockiga hår! Kanske inte den bästa bilden men vem bryr sig ;D

Kommentarer
Postat av: yasmine

oooooooh va fint de ser jättefint ut.nu vill ja också ha lockigt juh.

2007-05-22 @ 14:04:00
URL: http://www.yassibabe.blogg.se
Postat av: karin

åh va söt du är gumman!

2007-05-25 @ 07:56:01
Postat av: Jonas

Instämmer, ser jättebra ut!

2007-05-26 @ 08:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0