Jag tror jag är lite små kär *ler*

Vad skönt det är att leva på våren och framför allt enkelt. man får ny energi av strålarna som skiner så vackert på himlen ( om man har tur) Fåglarna kvittrar och blommor och blad börjar växa och slå ut. Man går runt med ett sådant där fåningt leende som man är nykär och man svävar fram på små luddiga moln. Jag vet att jag inte är ensam vart man än tittar sitter människor i långa rader och solar sina bleka kroppar med hopp om en mörkare nyan och ny energi. Vissa lyckas andra får kämpa mer men alla har de en gemensam känslan av att snart är det sommar. Jag är kär men inte i vem som helst utan känsla av våren som blommar upp och får nytt liv... Kan tyckas löjligt men det strutar jag i för nu är det vår och jag har så mycket roligt att se fram emot...


Tog också tag i körkortet igen genom att boka uppkörningstid för att få ett mål att jobba mot :) Problemet är att jag måste paniköva att backa då det inte är min starka sida precis .Men om någon där ute är proffs får ni gärna höra av  er till mig *Äler* annars råkar nog min vän Jocke ut för den svåra upgiften vare sig han vill eller int. Stackars Jocke... haha

Pratade nyss med Alida också som lovade att sända över bilderna från helgens tävlingar med underbara Dolly. Som var Jätte duktig! Alida är min egna mästerfotograf som är en riktig klippa. En stor kram till dig min underbara. 

På fredag  bär det av till Avesta med Corona, hoppas människorna är lika generösa med dricks som i Norrköping!!! Bilder och en fullständig rapport kommer efter helgen ;) På söndag är det tävling igen om allt går som det ska, alltid lika roligt att tävla Dolly min vän :D !!!


image17


image18


       Visst är det härligt när våren slår ut och sommaren snart är här !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0