Fredag

Undrar vad man ska hitta på en i helgen? Borde nog ta det lugnt och röja bland mina kläder, har alldeles för mycket kläder som jag aldrig kommer att använda! Det säger att "allt klär en skönhet, inget missklär en ful " det gäller dock inte dessa kläder. Får ge bort dem till någon som vill använda dem eller lägga dem i Almas utklädningslåda. Minns ju själv hur roligt det var att klä ut sig i mammas gamla mode kläder (ruggigt fula haha) jaja smaken är ju olika vilket är bra...

Ska nog ta och gå ut och springa en runda och sen ska jag förstås rida Dolly. Tänkte äta något festligt med familjen också, alltid trevligt och framför allt GOTT. (säger jag som älskar att äta :D)

Imorgon blir det nog en tur tikll stora staden för att leta något att ha på mig till min systers student samt en riktigt bra present ,klurar lite på det men det löser sig väll... Sen har jag blivit bjuden på fest, väldigt trevligt och på söndag stundar komfirmationsfirande. Dessutom är det mors dag men har redan varit snabb och fixat present till min söta mamma! Är alltid ute i sista stund, men inte nu konstigt nog:) kan bero på att min bror drog det största stråt till stacken ...
Där gick min lugna helg men å andra sidan älskar jag att hitta på saker så det är ju alltid upp till mig. Ska lära mig att vara hemma och ta det lugnt en hel helg när jag blir tillräckligt mogen för det *skratt* måste ju ha några mål för framtiden eller?!! ;D


Annars är allt lugnt, fick beröm på jobbet för att jag var snabb och trevlig, alltid roligt att höra. Får skryta lite här ;D. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0