Babben Larsson

Ska på en familje tripp till staden ikväll och vädra mina små lurviga *ler*
Har fått biljett till babben Larsson show. Vilken lycka. !!! :D För mig är hon Sveriges roliga kvinna. Ska bli riktigt trevligt att umgås med familjen det var ett tag sedan vi gjorde något ihop.  ( minns inte riktigt hur många år sedan  men länge sedan var det)


image9


I Höst tänkte jag också bjuda med min mor på Jonas Gardell. Det är en av personerna som jag beundrar. Har detta ihop med min mor. Ska nog också bjuda med Leif för att retas lite ;) Han säger att han avskyr Jonas men i grund och botten tror jag att han tycker som oss bara att han inte vågat komma ut med det än *ler*
Ska ringa och beställa nu med detsamma! Gör det ni också, ni kommer inte att ångra er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0