Tillbaka till södertälje

Så var det dags att¨återvända till sitt förflutna... Ska ta och åka till Södertälje, där jag har tillbringat ca 1,5 år av mitt då så kallade liv.
Ska bo hos Sara min vän (vi var faktiskt sambos en sommar i ekensberg haha) Mycket trevligt! Ser verkligen fram emot detta har inte träffat Sara på ca ett år ändå bor vi ca 50 min med tåg från varandra (vi är ganska upptagna människor som ni märker haha). På National dagen ska vi på en hästuppvisning, har för tillfället glömt namnet på mannen som vi ska se men han ska var bra i alla fall, (rapport kommer). Ska bli mycket roligt :)

I helgen var jag på strömsholms tävlingen och tittade på mycket finna hästar och duktiga ryttare och handlade lite smått och gott. Fick äntligen beställa mina Parlanti-chaps , mycket fina men det tar två månader innan jag får dem, men den som väntar på något gott... Igår hoppade jag två hästar åt Magnus mycket roligt och hästarna kan nog bli bra med rätt träning och mer kondition, efter det besökte jag Jennica på sjukhuset ( får inte åka hem än tyvärr) Hoppas de hittar på något som hjälper. Tänker på dig gumman!!!!
Igår kväll hoppade jag dolly, hon var jätte fin och det kändes bra, hoppas hon håller sig ok till tävlingarna!!!!!!!!

Idag ska jag få äta tårta (typiskt mig att se fram emot något sådant) haha men det är ju kalas gott. fick också låna en bok av Ulla somj jag har hört att man ska ha läst " Den stora flykten" av Richard Adams. Det hör till allmänbildningen så tänke läsa den.... Måste också ta tag i backningen och säkerhetskontrollen för BE (ångest) ska nog börja med det idag också... Mycket att göra idag alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0