Så var det fredag igen...

Ännu en hel arbetsvecka har gått.  Skönt med en välförtjänt helg. Hoppas bara att det slutar regna, har ingen lust att rida Dolly i ösregn. Varken hon eller jag gillar när det regnar.... Ska bli roligt att få rida i alla fall.

Ikväll bär det av till Alida min vän, hoppas vi ska se på någon rolig film... Vill verkligen se The Holiday eller Music and lyrics igen (sådana så kallade må bra filmer) men Ben and Jerry glass och sex and the city är också helt OK...Finns det någon godare glass? Tror inte det, så god att man inte kan sluta att äta..Farligt !! haha

Imorgon bär det av till strömsholmstävlingarna, hoppas solen lyser hela dagen! Tänkte ha shorts och linne så jag fick lite färg till student firandet. Tänkte också inhandla lite välbehövliga grejer till Dolly och mig själv.

På söndag ska jag åka till magnus och prov hoppa hans fyra åring, ska bli roligt! Hoppas bara astt jag sitter kvar ;D Ska också ta en sväng för bi min söta vän Jennica (som snart blir två, säger en STOLT blivande gudmor ) och rida hennes Calista, då får man hålla i sig en riktig vilde, skoj haha. Sen får jag inte glömma bort Dolly som också ska få gå ut och lufta sig, kanske ta ett par språng om hon är ok :D


Vill till sist inte glömma bort min UNDERBARA vän Alida som ska tävla på söndag. Ge järnet, ni är bäst!!!! Håller alla tummar.

VILL RIKTA EN VARM OMTANKE TILL MIN VÄN JENNICA SOM FÖR TILLFÄLLET TILLBRINGAR SIN  TID PÅ SJUKHUSET. BLI BRA NU! KOMMER OCH HÄLSAR PÅ NÄR JAG SLUTAT JOBBET OM JAG FÅR... KRYA PÅ DIG OCH OCH VILA DIG NU!!!!  TÄNKER PÅ DIG

image48

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0