Nu är lilla pärlan borta....

Nu är min lilla pärla eller bucklan som den senare är omdöpt till efter en olycka med ett träd borta....  Blev lite förvånad över mig själv  som inte gav mig för lägsta bud utan fick det pris jag ville ha. Väldigt imponerad av mig själv men blir nog aldrig  en försäljare då jag är för ärlig (vilket inte är en bra egenskap som försäljare) ;-D
Min lilla vita Bil har varit med om mycket men aldrig tappat gnistan.... haha
Problemet blir nu hur jag ska överleva utan bil en vecka, får cykla mycket vilket är bra för kropp och själ men i regn  är det dock inte lika roligt. För hundra år sedan klarade sig de flesta utan bil,  så det borde jag klara med haha. forts'ttning följer....


Ska gå och testa att bli pizzabagare idag, ni hörde rätt ingen köppizza här inte. Utan hemma gjord... ok har köpt degen färdig i affär + all fyllning. Jaja vi gräddar den själv i egen ugn i alla fall. Inte dåligt !!! :-D  Så pizzabagar yrket lägger jag nog också ner, känns ialla fall helt rätt att bli sjuksköterska  där behöver inte sälja bilar eller baka pizza.




Bucklan eller vita faran på bild haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0