Mamma min nya idol 2007!!


Mamma har tagit tag i sin ungdomsdrömmar, sitter nu och spelar ukulele och sjunger på en stol ensam vid matbordet. Låter lite annorlunda än normalt men är hon lycklig så tycker jag att det är fint :)

Dollly är just nu på betäckning, får nog förhoppningsvis  hämta Dolly imorgon... Hoppas att hon nu blir mamma....! Håller tummarna! Kommer också en ny häst hit som jag ska rida. April heter hon ( eller egentligen April Love)  en väldigt fin och trevlig häst men kommer inte glömma underbara Dolly som förhoppningsvis ska vara fit for fight hösten 2008. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.... vad vitsig jag är idag... Har också beställt en ny transport men den kommer inte förrän om ca 8 veckor. Eller inte jag utan Mamma och Leif.  Vet att min mor läser detta ibland så måste rikta ett stort tack till henne och Leif så klart.

På fredag är det midsommar och på lördag midsommardagen två roliga dagar med mycket innehåll. Först grillfest hos Alida och sen grill fest på landet med massor av människor ... roligt roligt !! Gillar grillfester och äntligen är det SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0