Kan det inte bli bättre snart???

Var på strömsholm igår med min häst som är halt. Är nu bestämt att hon ska få bli mamma ett år och bli frisk. Ska åka iväg till stuteriet på måndag, men med min otur lär hon inte bli dräktig. Är lite nere nu för tävlingarna har gått så bra i år och nu är det slut... måste hitta någon ny häst att rida på. Är det någon som vet en häst får ni gärna höra av er till mig ;)

Måste pigga upp mig lite nu fast det är svårt.... Har i alla fall bestämt hingst till vackra dolly, blir nog Cartier om allt går som det ska...

Här är lite bilder på hingsten som jag valt till dolly:

image53

image54

Är det inte en riktig snygging!!!!

Måste tacka min mamma som gör det möjligt att betäcka dolly.
Snart ör dolly och jag tillbaka på tävlingsbanorna, vänta bara!!!

Kommentarer
Postat av: yasmine

gud va stilig. hoppas bara personkeminfungerar;P
håller tummarna fr att ni kommer sen. saknar dej pusspusspuss

2007-06-15 @ 11:39:26
URL: http://www.yassibabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0