Imorgon är det midsommar

Känner mig fruktansvärt stressad idag, är dan före midsommar och jag har så mycket som måste inhandlas eller hinnas med att göra. Tur att det bara är halvdag på jobbet. Måste hinna till systemet och köpa vit vin, kommer säkert vara hur mycket folk som helst sen måste jag ju också bestämma mig för vilket sorts vin jag ska ha....Har någon något gott vin att rekomendera hör av er till mig. Ska passa ihop med grillat. Börjar bli svårt nu haha... Sen ska jag byta in tunikan som mamma köpt till mig, jätte fin på henne och snygg  men ABOSOLUT inte på mig, såg förskräckligt ut... Det sägs ju att allt klär en skönhet inget missklär en ful men det stämmer inte överens med mig....tråkigt jaja man kan inte passa i allt. Ska ta en sväng till Magnus och hoppa Neona ute för första gången men borde inte vara så stort problem?!

Var och hämta Dolly igår och fick se Hingsten på riktigt, väldigt snygg blir nog perfekt förärvare till dollys föl. Hoppas hon bara har blivit dräktig! Väntar fortfarande på April ska komma, har inte hört något från ägaren men hoppas att han ringer snart... hatar att vänta på sådanna samtal. Jaja man kan inte få allt ;D

Ska bli en äkta midsommar i år med spö regn, vilken tur så att vi känner oss hemma... Får nog utrusta mig med regn kläder när det blir små grodorna runt stången.  Klart jag ska vara med och leka och sjunga, det är ju bara midsommar en gång om året... ska nog se till att både Kurre, Niklas, Alida och de andra på vår midsommarfest får dansa runt stången, sjunga små grodorna och räven raskar över isen. Kul att se och självklart tar jag första ton ;D

Kommentarer
Postat av: yasmine

fan va nice å slippa jobba midsommar"gråter";P

2007-06-21 @ 20:06:09
Postat av: yasmine

fan va nice å slippa jobba midsommar"gråter";P

2007-06-21 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0