Vad ska man hitta på idag då?

Nu har äntligen solen hittat fram bakom molnen. Skönt men vill att sommarvädret ska komma igång så att man kan få en chans till lite bad och sol. Men inte....

Tänkte försöka springa en runda när jag kommer hem från jobbet. Får se hur det går med det. Tycker om att röra på mig men inte ensam och dolly kan jag inte heller rida TYVÄRR.Är det någon som känner för en joggingtur så hör av er till mig - känner dock inte för att springa 1 mil idag men kanske 7 km blir bra ;) 
Så det blir väll en till dag att ta det lugnt på. Börjar tröttna på det ärligt talat. Mycket rastlös!!!!
 
Snart bara en vecka innan semestern börjar, Skåne here we come! Ska tillbringa min enda semestervecka med att jobba, kanske inte helt lyckat men framför allt roligt...Hoppas verkligen att vi får sälja corona på Falsterbo skulle vara en stor succé! Det är lite så jag är... men det gäller ju att leva sån länge man har möjlighet. haha
Coronatrippen blir en semester också tält, grillning, en box vin, massor med hästar, bad och sol (hoppas), shoppa, festa med massor med trevliga människor allt detta tillsammans med vännen Alida. Kan inte bli så mycket bättrre semester. Kameran är nog det första jag ska packa ner!!!!
Hoppas bara att det inte regnar men då våldgästar vi Jonas min bror med familj som har sitt place i närheten. Ska i alla fall hälsa på han när tid ges, mig slipper han inte när jag är i skåne haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0